Succesvolle ondernemers lezen veel. Wat lees jij?
Wist je dat de meest succesvolle mensen ter wereld één ding gemeen hebben? Ze lezen. En veel ook! Neem Warren Buffet, een van de meest succesvolle zakenmensen allertijden. Hij zit het merendeel van zijn dag met zijn neus in de boeken. En Bill Gates, oprichter Microsoft, zegt desgevraagd maar liefst 50 boeken per jaar te verslinden. Hoe zit dat bij jou? Sla jij weleens een boek open om nieuwe inzichten te verkrijgen?

Nieuwe kennis opdoen
Bij De Jong Accountants en Adviseurs helpen we dagelijks ondernemers vooruit. Met mooie resultaten tot gevolg. Daarvoor dagen we onszelf steeds uit om nieuwe kennis op te doen, op allerlei terreinen.
Een gratis boek voor jou
Omdat we niets aan het toeval overlaten en jou ook het Warren Buffet of Bill Gates-succes gunnen, komen we met een mooie boekenactie. Een gratis boek om jouw kennis te verrijken. En om kennis te maken met onze dienstverlening.
Leren door veel te lezen
Of het nu een zelfhulpboek, managementhandleiding of een biografie is van iemand die je bewondert. Je kunt altijd leren van de weg die een ander heeft afgelegd. Van fouten die hij heeft gemaakt en succes die hij heeft behaald. Kies, lees en leer!
Wij hebben drie boeken uitgezocht die ons in de afgelopen periode geïnspireerd hebben. Graag willen wij je een van deze boeken aanbieden:

De Meeste Mensen Deugen – Rutger Bregman
De mens is een beest, zeiden de koningen. Een zondaar, zeiden de priesters. Een egoïst, zeiden de boekhouders. Al eeuwen is de westerse cultuur doordrongen van het geloof in de verdorvenheid van de mens.Maar wat als we het al die tijd mis hadden? In dit boek verweeft Rutger Bregman de jongste inzichten uit de psychologie, de economie, de biologie en de archeologie. Hij neemt ons mee op een reis door de geschiedenis en geeft nieuwe antwoorden op oude vragen.

Wacht niet op de wind, ga roeien – Jos Burgers
Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen. Dus als je vooruit wilt komen, moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van een economische crisis of een ramp? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten. Zij betalen je salaris, vakantie en hypotheek. Zij zijn je reddingsboei als je zakelijk kopje onder dreigt te gaan. Jos Burgers geeft praktische adviezen on bestaande klanten te binden en nieuwe te werven.

Het grote gevecht & het eenzame gelijk – Paul Polman
Februari 2017 mislukt de poging van Kraft Heinz om voor 135 miljard euro Unilever te kopen. Een bedrijf dat stelt op de wereld te zijn om geld te verdienen heeft volgens Paul Polman geen bestaansrecht. De CEO van Unilever weigert voor een paar miljardairs te werken. Bedrijven moeten een force for good zijn, werken voor de miljarden mensen die niks hebben. Overheden en goededoelenorganisaties dragen Polman op handen, maar het vertrouwen van analisten en beleggers is dun. Dat goede is nauwelijks in hun rekensommen te vangen. De beloofde verkoopverdubbeling van Dove en Magnum wel. Maar hoe duurzaam is dat?
Dit geschenk word je aangeboden door De Jong Accountants en Adviseurs in Vught. Een partner die naast je staat in goede en slechte tijden. Een partner die jou alle succes gunt.
Bestel hier jouw boek.
Laat je na afloop wel even weten wat je ervan vond?
Hartelijke groet,
De Jong Accountants en Adviseurs